België

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, adviseren wij u om verder te shoppen op onze Belgische webwinkel.

Menu
Klantenservice Momenteel gesloten
account
search
wishlistcart
usp Levering in binnen- en buitenland
usp Supersnelle levering
usp Ruim 3000m2 aan magazijn

Retourneren en ruilen

Wilt u een onbeschadigd of beschadigd product retourneren? Hier vindt u alle informatie die u hierbij nodig hebt. 

Retourneren van onbeschadigde artikelen

Hieronder vindt u onze voorwaarden voor het retourneren van onbeschadigde artikelen:

  • U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. UItzondering hierop zijn producten die speciaal voor u (op maat) zijn gemaakt. Deze producten kunt u niet retourneren. 
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
  • Retourzendingen zijn risico van de koper. Dit houdt in dat WitWay.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Om dit te voorkomen is het van belang het postagentschap altijd om een track & tracenummer te vragen en deze goed te bewaren.
  • WitWay Webshops B.V. vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de WitWay Webshops B.V. in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. WitWay Webshops B.V. gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Retourneren van verkeerde of beschadigde artikelen

Ondanks onze grote zorg die wij besteden aan uw bestelling, kan het voorkomen dat er een artikel defect raakt of dat u een verkeerd artikel ontvangt. Wanneer een artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk direct na ontvangst contact met ons op te nemen. De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen is voor rekening van WitWay.nl.

Terugbetaling

Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, sturen wij u een e-mail met bevestiging. Bij het retourneren van onbeschadigde artikelen ontvangt u geen vervangend exemplaar. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingsverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Heeft u een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Dan sturen wij u per omgaande een vervangend artikel. Wanneer u geen vervangend artikel wenst, betalen wij het door u betaalde bedrag terug en komt uw betalingsplicht te vervallen.

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel welke buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon wordt teruggestuurd, komt uw betalingsverplichting niet te vervallen. Wij kunnen in dat geval ook eventuele toekomstige bestellingen besluiten niet meer in behandeling te nemen. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

Stond uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Op werkdagen te bereiken van 08:00 tot 18:00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar info@witway.nl