België

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, adviseren wij u om verder te shoppen op onze Belgische webwinkel.

Menu
Klantenservice Momenteel gesloten
account
search
wishlistcart
usp Levering in binnen- en buitenland
usp Supersnelle levering
usp Ruim 3000m2 aan magazijn

Garantie

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen met betrekking tot garantie van onze producten. Staat uw vraag er niet bij of wilt u graag meer informatie? Neem dan op werkdagen van 08:00 – 21:00 contact op met onze klantenservice.

Hoe lang heb ik garantie?

U heeft standaard één jaar garantie op de producten. Bij normaal niet ondeugdelijk gebruik heeft u ook recht op deze garantie. Wanneer er naast dit jaar nog een langer fabrieksgarantie wordt geboden wordt dit in de producttekst of de productkenmerken vermeld.

Het artikel is defect bij ontvangst, wat moet ik doen?

Wanneer één van uw artikelen defect blijkt te zijn, vragen wij u direct contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Mijn artikel is kapot gegaan, wat moet ik doen?

Wanneer uw artikel binnen de garantietermijn stuk is gegaan, heeft u recht op garantie. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij zullen samen met u een oplossing zoeken.